ثواب و برکات صلـــــوات
الهی نور قلوبنا بالقرآن
چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:صلوات,ثواب و برکات صلوات, :: 1:6 ::  نويسنده : احمدی

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

رفع عطش در قیامت : حق تعالی وحی کرد به حضرت موسی(ع) که: ای موسی دوست داری که عطش قیامت تو را در نیابد ودر مواقف آن روز تشنه نباشی؟
عرض کرد : بلــــــــــــــی
خطاب رسید : امروز در دنیا بر حبیب من صلــــــــــــــــوات فرست تا فردا از تشنگی قیامت در امان باشی .ء

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مژده بهشت با 1000 صلوات : رسول خدا (ص) فرمودند : هرکس در روز جمعه هزار بار بر من صلوات بفرستد نمیرد تا مژده بهشت را گیرد !ء

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نور درقیامت : رسول خد(ص) فرمود: هرکس بر من یک بار صلوات بفرستد خدای تعالی در روز بر بالای سر و جانب راست و چپ و پایین و در همه اعضا وجوارح او نور قرار می دهد.ء

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من از محاسبه ثواب عاجزم : رسول خدا (ص) فرمود : وقتي به معراج رفتم ديدم ملكي را كه هزار هزار دست دارد (يك ميليون) و هردستي هزار هزار انگشت دارد وهر انگشتي هزار هزار بند دارد .ء
آن ملك گفت : من حساب دانه هاي قطرات باران را مي دانم كه چند تا در صحرا و چند دانه در دريا مي بارد ، وعرض كرد: تعداد دانه های شن را نیز از ابتداي خلقت تا حال مي دانم, آن وقت عرض كرد حسابي كه من از محاسبه آن عاجزم .
فرمود: چيست؟
عرض كرد : هر گاه جماعتي از امت شما با هم باشند وبا هم بر تو صلوات بفرستند ، من از محاسبه ثواب آن عاجزم. !!!!ء

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

درمان فراموشی : پیامبر خدا(ص) فرمودند : وقتی چیزی را فراموش کردید بر من صلوات بفرستید که موجب یاد آمدن آن چیز خواهد شد.ان شا الله تعالی .ء


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان الهی نور قلوبنا بالقرآن و آدرس besharatiha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 85
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 110
بازدید ماه : 107
بازدید کل : 61577
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 3